2015年5月10日 星期日

2015母親節來自斯瓦米韋達的祝福


母親啊!

祢的雙眼看向祢的靈性女伴微笑著,
祢的目光,
如此慈悲地投向我。
喔,我的神聖母親!

我向你內在的聖母祈禱,
祈請您以慈悲的目光看著我。
如同,
我內在的聖母,永遠永遠地,
將她充滿愛的目光,傳送給你。


願所有(擁有和)失去母親的人。
在今日,以及今後的永遠,
都能透過你與我,
感受到聖母的愛。

榮讚聖母!

~斯瓦米韋達 2015 母親節



MA!

Thine eyes smiling at your feminine consorts,
thy glance,
ever so compassionate towards me,
Divine Mother mine!
- - -
I pray to Mother in you
to glance at me in compassion
as
the Mother in me ever and ever
sends you Her loving glances.

… …

May all those who are motherless

today and always

Feel loved by Mother

through you and me.

Glory to Mother!

SVB

Mother’s Day 2015